حقایق ناشناخته درباره طراحی سایت فروشگاهی - شرکت طراحی وب سایت

Wiki Article

چیدمان مطابق با محتوا شما: چیدمان وبسایت شما باید بر اساس محتوایی باشد که تولید می‌کنید به طور مثال اگر شما قصد طراحی یک سایت فروشگاهی را دارید تا بتوانید محصولات خود را به نمایش بگذارید بهتر است سایتتان را طوری طراحی کنید تا فضای زیادی برای برجسته کردن محصولاتتان وجود داشته باشد و اگر قصد طراحی یک وبلاگ را دارید باید طوری این وبلاگ را طراحی کنید تا بتوانید مطالبتان را به صورت سازمان یافته به مخاطبتان ارائه دهید.

برگه‌ها: برای ایجاد صفحه و زیر صفحه باید به این قسمت مراجعه کنید.

گاهی اوقات ما شغل‌هایی را نمی‌توانیم با طراحی سایت قوی هم به درآمدهای بیشتری برسانیم. اگر برایتان اهمیت دارد حتما قبل از هرگونه اقدام به طراحی سایت کاری از شرکت‌هایی که متخصص این کار هستند، مشاوره رایگان بخوانید.

برای اینکه بقیه افراد بتوانند سایت شما را در گوگل پیدا کنند و گوگل صفحات سایتتان را در بانک اطلاعاتی خود ذخیره کند، باید این اجازه را به آنها بدهید. برای دادن این اجازه مطابق شکل لینک منبع زیر در پیشخوان وردپرس به قسمت تنظیمات و بخش نوشتن رفته و اطمینان حاصل کنید این سایت که تیک گزینه “نمایش در موتورهای جستجو” نخورده باشد.

در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که مراحل طراحی سایت چیست و برای ساخت یک سایت حرفه‌ای باید به چه نکاتی توجه کنید.

یا باید یک زیر دامنه ایجاد کنید و وردپرس جدید رو اونجا نصب کنید و یا یک هاست دیگه ای تهیه کنید.

وبلاگ: برای تولید محتوا و نوشتن مقالات می‌توانید برگه‌ای به نام وبلاگ ایجاد نمایید.

در این مرحله، خوب است که به برخی از تنظیمات اولیه در هنگام ساخت سایت با وردپرس که باعث بهبود سایت شما می‌شوند، توجه کنید.

پس از پایان نوشتن اولین نوشته خود روی دکمه “انتشار” کلیک کنید. برای دسترسی آسان کاربران به نوشته، باید یکی از صفحات خود را به عنوان “وبلاگ” برای ادامه مطلب قرارگرفتن نوشته‌ها تعیین کنید.

پس باید برای جذب مخاطبان بیشتر در این فضا نکات طراحی ظاهر سایت و پروژه ی طراحی سایت خود را به دست شرکت های معتبر در این زمینه بسپاریم.

تصمیم گیری در مورداستفاده از هر کدام از روش‌های مدیریتی، بستگی به بودجه‌ای دارد که مشتری قصد دارد صرف طراحی سایت خود کند.

در تصویر زیر فهرست‌های سایت همیار وردپرس را مشاهده می‌کنید.

عملکرد وبسایت شما اساساً به نحوه کار وبسایت‌تان اشاره دارد. از سرعت و سهولت استفاده گرفته تا اقدامات خاصی که می این سایت توانید روی آن انجام دهید.

منوی مسیریابی کلاسیک: این نوع منو در هدر سایت قرار دارد و به صورت یک لیست افقی است.

Report this wiki page